کاتالوگ

موجود
  • ارسال توسط چاپ پگاه، خدمات طراحی تا چاپ با قیمت مناسب و کیفیت بالا
بازگشت
  • ارسال توسط چاپ پگاه، خدمات طراحی تا چاپ با قیمت مناسب و کیفیت بالا
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار چاپ پگاه، خدمات طراحی تا چاپ با قیمت مناسب و کیفیت بالا تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک چاپ پگاه، خدمات طراحی تا چاپ با قیمت مناسب و کیفیت بالا در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

خدمات طراحی حرفه‌ای
بالاترین کیفیت چاپ
ثبت سفارش‌ سریع و آسان
مشاوره و پشتیبانی تخصصی
ارسال فوری

توضیحات

کاتالوگ چیست؟ به طور کلی کاتالوگ،مجموعه ای از اطلاعات کامل محصولات و یا خدمات است که مخاطب می‌تواند هنگام مطالعه آن با نحوه استفاده از محصولات و یا خدمات آشنا شود. که در قالب یک دفتر راهنما ارائه می‌شود.
به بیان دیگر یک کاتالوگ با ارائه فهرست و توضیحات جزئی و کلی درباره فعالیت‌های تجارت مربوطه و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهد،  به مخاطبین کمک می‌کند تا با آگاهی بیشتری نسبت به انتخاب و خرید کالا یا خدمات تصمیم‌گیری کنند.

pen

انواع کاتالوگ

امروزه کاتالوگ ها با توجه به نوع تجارت، خدمات و محصولات مربوطه شامل انواع مختلفی هستند. از سویی دیگر تنوع طرح و فاکتورهای مختلفی همچون انتخاب نوع چاپ افست و دیجیتال، انتخاب جنس جلد و صفحات داخلی کاتالوگ، گرماژ و تعداد صفحات، پوشش جلد، نوع صحافی، ابعاد و جهت کاتالوگ موجب به وجود آمدن دسته‌بندی‌های مختلفی برای کاتالوگ شده‌اند. عوامل بسیاری در طراحی و چاپ یک کاتالوگ تاثیرگذار است؛ از جمله این عوامل می‌توان به کیفیت و دقت رنگ‌های مورد استفاده، دستگاه‌های چاپ مجهز، جنس و گرماژ کاغذی که برای کاتالوگ انتخاب می‌گردد، روکش مناسب آن، برش صحیح و دقیق کاتالوگ و در نهایت نوع صحافی کاتالوگ اشاره کرد.

چاپ کاتالوگ ‎ابزاری مهم در معرفی و اطلاع رسانی در حوزه‌ تولید و خدمات است. کاتالوگ‌ها ‏از تنوع زیادی در شکل، طرح، ابعاد و جنس‌های مختلف از جمله گلاسه هستند و صحافی کاتالوگ به صورت سیمی، منگنه، منگنه لوپ، چسب گرم و … بر روی آن‌ها انجام می‌گیرد.

  • تنوع زیاد در طرح، ابعاد و گرماژ
  •  هزینه کم چاپ کاتالوگ ارزان قیمت
  •  معرفی برند و شرکت
  • چاپ کاتالوگ در تیراژ پایین
  • استحکام بالا در برابر ترک خوردن هنگام تاشدن کاتالوگ
  • ماندگاری طولانی مدت

۴ نکته مهمی که قبل از چاپ کاتالوگ باید در نظر گرفت

  1. انتخاب یک شرکت چاپ مناسب: پیدا کردن شرکتی قابل اعتماد و معتبر چاپی مهم ترین قدم در چاپ کاتالوگ می باشد. این نکته مهم است که چه شرکتی پیدا کنید که نه تنها تجربه چاپ نوع کاتالوگ کسب و کار شما را داشته باشد، بلکه بتواند کاتالوگ‌های شما را در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برساند.
  2. اطمینان از تعداد و نوع و زمان چاپ کاتالوگ خود: قبل از بازدید از یک شرکت چاپ تمام موارد لازم را آماده داشته باشید. اینکه چند کاتالوگ نیاز دارید، تعداد صفحات مورد نظر و اندازه ای که می خواهید. عوامل دیگری که قبل از بازدید از یک شرکت چاپ باید در نظر بگیرند عبارتند از: انتخاب رنگ، نوع کاغذ و البته محتوای کاتالوگ.
    همیشه قبل از فرستادن کاتالوگ برای چاپ، اطلاعات درون کاتالوگ خود را مرور کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام محتوا به صورت صحیح و بدون غلط است و مشتریان تمام اطلاعات لازم را برای خرید محصول از طریق این کاتالوگ می‌توانند به دست آورند.
  3. طراحی کاتالوگ و نوع پوشش: طراحی و کیفیت جلد کاتالوگ، استراتژی تبلیغاتی اصلی است که مشتریان را جلب می‌کند. بعد از انتخاب کردن طرح کاتالوگ خود باید نوع کاغذ مورد استفاده را نیز انتخاب کنید.
    نوع کاغذی که مورد استفاده برای صفحه ابتدایی کاتالوگ قرار میگیرد باید ضخیم تر از آنچه که در صفحات داخلی استفاده می‌شود باشد. علاوه بر این، رنگ های روشن تر به طور کلی در پوشش کاتالوگ برای جلب توجه مشتریان استفاده می شود. شما می‌توانید از پوشش‌های براق برای توجه بیشتر استفاده کنید.
  4. جلوگیری از تاخیر در چاپ کاتالوگ: برای جلوگیری از تاخیر در چاپ کاتالوگ خود، باید اطمینان حاصل کنید که همه جزئیات قبل از زمان چاپ را داشته باشید و همه ی گزینه ها برای شرکت چاپ انتخابی شما در مورد سفارشتان روشن باشد. اطمینان حاصل کنید که تمام کاتالوگ‌های سفارش داده شده به موقع ارسال می‌شود.

چاپ کاتالوگ یکی از مفیدترین ابزارهایی است که برای تبلیغات شرکت ها استفاده می شود، کاتالوگ شامل مجموعه ای از اطلاعات و راهنما در مورد یک یا چند محصول یا خدمات است، به طوری که اطلاعات و مفهوم خود را به مشتری انتقال می دهد. چاپ کاتالوگ افست یک راه مقرون به صرفه برای معرفی خود در یک فرمت فیزیکی چشم نواز میباشد ، معمولا در چاپ کاتالوگ از صفحات بیشتر (بین 8 تا 96 صفحه)، اطلاعات دقیق، توضیح مفصل، جدول های تخصصی و مرجع، نمودار ها برای محصولات یا خدمات به ما ارائه می شود. چاپ کاتالوگ با کیفیت، شفاف و با دوام نقش بسزایی در ارائه بهتر خدمات شما را دارد. تعیین بازار هدف ، زمان و نحوه توزیع بسیار در موفقیت کاتالوگ موثر می باشد ، در طراحی و چاپ کاتالوگ افست باید به نکاتی مهمی رعایت شود که شامل : نوع کاغذ مصرفی کاتالوگ انتخاب گرماژ ، مات یا براق بودن کاغذ بر اساس نوع طرح ، تعیین سایز و ابعاد استاندارد کاتالوگ در بصرفه ترین حالت ، وضوع تصویر 300 Dpi بخصوص برای تصاویر و متون کاتالوگ ، صفحه بندی و صفحه آرایی اصولی ، نظارت بر چاپ، نوع صحافی ، برش و بسته بندی کاتالوگ ، همه این عوامل در روند چاپ کاتالوگ حرفه ای تاثیر گذار می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاتالوگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *